mandag 9. mai 2011

Noen portrettbilder tatt ute!

Legger ut noen portrettbilder av min lillesøster, som jeg har tatt ute i nydelig kveldssol. 


Jeg fremhevet de lyse områdene i bildet når jeg redigerte det. Har tatt bildet slik at solen kommer i bakgrunnen og treffer ansiktet på venstre side. Dette gir glans i håret, bildet blir også mye lysere. Lyset eller den ene strålen som kommer fra solen,er nesten diagonal.
Kamera: Nikon D3000
F-stopp: f/6,3
ISO: 100
Største blenderåpning: 4.0

Her står personen på bildet slik at solen kommer på siden av ansiktet. Her har jeg redigert bildet slik at jeg har fremhevet noen av de lyse områdene i bildet, har også fremhevet noen av de mørke i bakgrunnen. Greinen med bladene bak i bildet, gjør bildet mer spennende å se på.

Kamera: Nikon D3000
F-stopp: 5.6
ISO: 100
Største blenderåpning: 4.8
-Maria Gus

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar