mandag 13. september 2010

Paraply!

Det første temaet for foto, var paraply. Siden det ikke var noe regn den dagen vi tok bildene, men knall sol, så ble det parasoll istedet for paraply.



1. På dette bilde er det jeg som står under paraplyen og Ida er fotograf. Jeg har redigert bilde med Photoshop og Picasa. Jeg synes det var litt kjedelig farge på paraplyen, derfor gjorde jeg den lilla, så hele bilde ble litt mer fargerikt. Hadde også på litt ekstra kontrast på bilde, så skyggen som gjenspeiler seg i vannet blir mer tydelig. Synes det ble et morsomt bilde, siden det bare er beina som stikker ut av paraplyen. 
Kamera: Nikon D3000
ISO: Auto

2. Bildet er av lillesøsteren min Lisa og er redigert i Picasa og Photoshop. Jeg gjorde bilde litt varmere og jeg hadde på litt mer kontrast for at lyset og skyggen i paraplyen skulle komme bedre fram. 
                Kamera: Nikon D3000
 ISO: 100

- Mariagus

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar